czwartek, 5 stycznia 2012

Kurczę gdzieś zaginął mój kabel od aparatu;] Dzisiaj zabieram się za porządki to może się odnajdzie. Wczoraj miałam chwilę czasu i zaszłam do dwóch Rossmanów. W pierwszy nic ciekawego, ale za to e drugim - mega promocje na biżuterię, znajdę aparat pokaże co kupiłam. Generalnie wszystko na stojaku za 10zł, a biżuteria bardzo fajna. Zachęcam do posuzkania takich wyprzedaży w "swoich" Rossmanach.
W szafie Boujoris zainteresował mnie bardzo ten oto podkład
Był on w promocji z prawie 60zł, a na ok 40 (nie mam pamięci do cen;p). Jak przeczytałam, że oczyszcza, detoksykuje on cerę to już zaczęłam szukać swojego koloru. Niestety nie mieli jasnego odcienia, same bardzo ciemne. Trochę mi go szkoda. A Wy znacie ten podkład? To oczyszczanie to bujda dla naiwnych czy daje rzeczywiste efekty?

12 komentarzy:

  1. pod tym względem nie mam poojęcia ale słyszałam że sa dobre te podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcialam kupic korektor bo tez byl na promocji ale po przeczytaniu recenzji na wizazu zrezygnowalam ;)
    hehe 16 mam duzooo wiecej ;) ale wlasnie tyle mi ludzie daja ;) ja to juz mysle o tym zeby chronic skore przed pierwszymi zmarszczkami ;0
    zdrowka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do konkursu na moim blogu http://beaaatka21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo daj znac jak ten podkład jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład miałam, ale odsprzedalam, bo kupiłam za jasny :(
    wdł. mnie chyba nie ma mojego koloru..:(

    a promocja fajna:))

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię do udziału w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie ;)

    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/01/ogaszam-konkurs.html

    Do wygrania fajne zestawy kosmetyków.

    Pozdrawiam,
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chcialam kupic ten podklad, ale wlasnie nie wiedzialam czy dobr, a 40 zł wydac, to zdalo by sie zna recenzje ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie by też skusiło "detoks i organic" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go spróbowała, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy.. poszukam
    Zapraszam na moje rozdanie:
    http://myministyle.blogspot.com/2011/12/sylwestrowe-rozdanie-new-year-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. hhm... nie używam podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm. Miałam odlewkę tego podkładu. Jak dla mnie nieszczególny. Mimo, że miałam najjaśniejszy odcień to był raczej mało jasny. Zostawiał smugi i ciężko się go nakładało. Z tego co wiem healthy mix jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń