niedziela, 22 stycznia 2012

Lubicie niedzielę?

Hej, witam po dłuższej nieobecności, przepraszam, że nie komentuję Waszych blogów, chociaż regularnie zaglądam. Powodem tego wszystkiego jest brak czasu, zazwyczaj dla siebie zostaje mi ostatnio godzina - dwie wieczorem i mam inne pomysły na wykorzystanie tego czasu, ale pracuję nad lepszą organizacją czasu, w czym zdecydowanie pomoże chodzenie do pracy w godzinach porannych, a nie popołudniowych.


Ja właśnie siedzę jeszcze zawinięta w kołdrę, z schnącymi powoli włosami i główkuję jak ja mam teraz oglądać Chirurgów i Gotowe na wszystko?! Nie śledzę polityki na bieżąco, nie znam się na tych zagadnieniach, ale to co do mnie dociera z tej ustawy przeciwko piractwu bardzo mi się nie podoba.Pozostaje mi mieć nadzieję, że nie będzie tak drastycznie jak się zapowiada i dalej delektować wolnym dniem. Ja zaraz muszę się wygrzebać spod kołdry i zacząć szykować, bo jestem umówiona z dawno niewidzianą koleżanką na obiad, więc zapowiada się miłe popołudnie:)

I Pan Renifer:)

7 komentarzy:

  1. milego spotkania :)
    ja lubie niedziele...

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jakoś nie lubię. Nie wiem czemu kojarzy mi sie ze szkołą ....lekcjami i przygotowaniami na poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś tutaj była, a teraz obserwuję :)) I nie wiem czy wtedy dziękowałam...ale jak nie to dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie niedzielę, ale tylko wtedy gdy nie budzę się po sobotniej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedziela jest najcudowniejsza <3 To dzień lenistwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. hej widze że nie nie tylko ja ostatnio nie mam czasu na blogowanie;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń